Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us

HOME » NASZE WSPOMNIENIA DOBRE I ZŁE » NIEZAPOMNIANE PODRÓŻE

Posty: 328 #206031
Od: 2008-12-28
Lubimy podróżować.
Wiąże sie to najczęściej z miłymi wspomnieniami, zdobywaniem dośwaidczeń, poznamiem innych kultur, zwyczajów...

Jaka podróż utknęła Wam w pamięci?

Electra25.04.2024 00:14:56

Jolita
18.01.2009 09:52:09
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Administrator

Posty: 2935 #206431
Od: 2008-2-14
To było bardzo dawno temu oczko wybraliśmy się z przyjaciółmi w góry na tydzień i oprócz chodzenia po górach były wieczorne ogniska i zabawy do białego rana. Niebo nocą w górach jest cudowne i wydaje się być tak blisko. To była ostatnia noc przed wyjazdem. Szkoda mi było bo i ludzie wspaniali z którymi pojechałam i nowo poznani no i oczywiście góralewesoły Kiedy tak sobie patrzyłam w tą ostatnią noc w gwiazdy zobaczyłam jedną spadającą i pomyślałam sobie wtedy żeby ta noc trwała najdłużej ze wszystkich na tym wyjeżdzie i stało się. Była cudowna i długa. Wtedy to właśnie kolega odważył się powiedzieć, że nie myśli o mnie tylko jako o koleżance z pracy ale...... No i przegadaliśmy tę noc. Rozmawialiśmy o życiu, o szczęściu, o zrozumieniu, o miłości. Nigdy nie zapomnę tamtej nocy....... ehhhhhhhh
_________________
Dawniej ludzie wiedzieli mało, ale to "mało" poruszało do głębi ich serca. Dzisiaj ludzie wiedzą wiele, ale to "wiele" porusza ich tylko powierzchownie i karykaturalnie.

biel
18.01.2009 19:15:44

Lokalizacja: Kraków

Posty: 328 #206781
Od: 2008-12-28
Jakie wspaniałe doświadczenie!!! bardzo szczęśliwy

Ostatnio byłam na Ukrainie: we Lwowie i Odessie. Patrzyłam na Lwów i myślałam: "Polska tak wyglądała conajmniej 20 lat temu..." Raziła mnie ruina zaniedbanie, pewnego rodzaju zacofanie. Niesamowite dla mnie byli ludzie. Biedni, a szczęśliwszy. Potrafili sie zatrzymać.

W Odessie uderzyły mnie kontrasty. W trzech słowach Odessa to: kasyna, arbuzy i watahy psów.
Kasyna - obraz bogactwa. Drogie samochody, markowe sklepy - ekskluzywne! W Polsce takich marek nie widziałam... A te ceny...
Arbuzy - sprzedawane na każdej ulicy - zamykane w kracie.
Watahy psów - bezdomnych, zabiedzonych, wylęknionych. Jak ci ludzie z melin mieszczących się w budynkach grożących zawaleniem - tuż obok ekskluzywnego sklepu.
Nie ma dzielnic biedy i bogactwa. To współistnieje, razi w oczy...

Morze Czarne zrobiło na mnie wielkie wrażenie. Mogłabym siedzieć i patrzeć w wielkie fale (trafiliśmy na burzowy czas). Uspokajało mnie. Koiło. Kołysało. Miało niewzruszoną tajemniczą głębie i falującą powierzchnię... Piękne!

rudbeckia
08.02.2015 20:16:19

Lokalizacja: Lubin

Posty: 3 #2040848
Od: 2015-2-8
Najmilej wspominam pierwszy wyjazd do Zakopanego i wędrówkę po górach wesoły
_________________
Dźwigi Warszawa

hedui
15.01.2019 14:51:24

Od: 2015-6-3

Ja bardzo dobrze wspominam tegoroczne wakacje. Województwo kujawsko-pomorskie ma w sobie naprawdę wiele piękna. Na szczególną uwagę zasługuje wypoczynek w Borach Tucholskich. Jest tak cudownym miejscem, że zapadła decyzja, aby zostać tam na kilka nocy. Super zakwaterowanie i nocleg w Hanza Pałac sprawił, że pobyt był jeszcze przyjemniejszy. Jeśli ktoś nigdy nie był w tej części Polski to zdecydowanie powienien nadrobić zaległości, bo naprawdę warto! Dodatkowo polecam zatrzymać się w tym właśnie Hotelu

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

Adam_Piasek
07.04.2022 08:13:27

Od: 2022-4-7

Na mnie ogromne wrażenie zrobiła podróż do Krakowa. Zakochałam się w tym mieście. Co prawda z powodu wielu turystów trudno było znaleźć odpowiedni hotel, ale ostatecznie trafiliśmy do najlepszego, jaki można było wybrać. Mieliśmy apartament w centrum Krakowa. Tu podaję link do oferty -

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

. Wspaniale było rano wstać, przejść kilkanaście metrów i już być w stylowej kawiarni z przepyszną kawą. Ogólnie wszędzie mieliśmy blisko. Z okna było widać Wawel. Nie zapomnę klimatu tego miasta i na pewno tam wrócę.

Electra25.04.2024 00:14:56

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

<< Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>

HOME » NASZE WSPOMNIENIA DOBRE I ZŁE » NIEZAPOMNIANE PODRÓŻE

BanMax.com - skuteczna reklama - wymiana bannerowa Najlepsze fora w Sieci!