Grupa: Użytkownik
Posty: 14 #7870375 Od: 2021-9-29
| Fundacja Biznes Bez Barier została wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 25076. Do krakowskiej siedziby naszego klienta, globalnego koncernu paliwowego, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. węgierskim
Miejsce pracy: Kraków
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
• koordynowanie wszystkich działań związanych z ustalaniem cen na obsługiwanym obszarze, • monitorowanie cen i wprowadzanie zmian wynikających z wahań cenowych na krajowych międzynarodowych rynkach, innych lokalnych uwarunkowań lub działań konkurencji, jak również innych czynników wpływających na koszty (np. kursy walut), • ścisłą współpracę z lokalnym działem Kalkulacji i działem Sprzedaży w celu zapewnienia zgodności polityki cenowej ze zmieniającymi się uwarunkowaniami rynku (np. rozwiązania proekologiczne, elektromobilność), • rozumienie wpływu decyzji cenowych na marżowość i zyskowność firmy, • rekomendowanie i wprowadzanie strategii cenowych na przydzielonym obszarze, • zapewnianie zgodności ustalonych cen i dokumentacji w systemie dla celów audytów i kontroli, • realizowanie zaleceń pokontrolnych i wprowadzanie odpowiednich zmian (jak np. zmiany cenników, wypłata bonusów), • wprowadzanie usprawnień redukujących czas realizacji codziennych zadań i podnoszących efektywność (także: proponowanie nowych rozwiązań w Procesach Ciągłego Doskonalenia), • udzielanie fachowych i wspierających odpowiedzi na wewnętrzne zapytania odnośnie kalkulacji i zmian cen, udział w dyskusjach, powiadamianie o zmianach cen.
Wymagania:
• znajomość języka węgierskiego i/lub bułgarskiego (min. B2), • preferowane wykształcenie wyższe licencjackie (związane z biznesem) lub odpowiednie doświadczenie, • zdolności analityczne i umiejętność analizy danych w procesach ustalania cen i podejmowania strategicznych decyzji, • doświadczenie w obsłudze Klienta lub dziale operacyjnym, • doświadczenie w obsłudze Microsoft Office, preferowana znajomość GSAP/H3, • wysoki poziom kultury w kontakcie z Klientem oraz zdolność do rozumienia jego potrzeb i spełnienia oczekiwań oraz postawa prokliencka, przy jednoczesnym zachowaniu norm i procedur firmowych, • rozumienie firmowej Księgi Zasad Działania i oferty wartości dla Klienta, • nastawienie na ciągłe udoskonalanie działań, • umiejętność komunikacji i budowania relacji, • chęć własnego rozwoju, otwartość na ocenę i gotowość do podnoszenia efektów swojej pracy, • mile widziane Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Oferujemy:
• umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności, • prywatną opiekę medyczną, • dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym kartę Multisport, • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, • zniżki na paliwo.
CV prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja@biznesbezbarier.org wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Biznes bez Barier moich danych osobowych w celu wykorzystania w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w celu informowania o ofertach pracy na zasadach określonych w Polityce RODO: http://biznesbezbarier.org/politykaPrywatnosci”.
Osoba do kontaktu: Martyna Mokrzycka Specjalista ds. Rekrutacji tel. 731400006 e-mail: rekrutacja@biznesbezbarier.org
|