Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » POGADUSZKI » SZKOLENIA PRACOWNIKÓW - INWESTYCJA CZY WYDATEK?

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Szkolenia pracowników - inwestycja czy wydatek?

  
Tabaluga71
11.04.2008 09:33:26
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Administrator 

Posty: 2686 #98397
Od: 2008-2-14
Obecnie coraz częściej można zaobserwować, ze pracodawcy wysyłają swoich pracowników na wszelkiego rodzaju szkolenia, kursy, aby podnieść ich kwalifikacje. Taka filozofia doskonalenia się stała się bardzo popularna. Zgodnie z tą ideą pracodawcy dbają o ciągły rozwój pracowników, oferując im różnorodne szkolenia wewnątrz i na zewnątrz organizacji.

Jednakże taka filozofia panuje nie u wszystkich pracodawców. Dla niektórych jest to ciągle znaczący koszt, w szczególności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Pracodawca ponosi koszty związane z dojazdem i zakwaterowaniem kadr, opłatą za wydruk niezbędnych materiałów, oraz wynagrodzenia dla osoby przeprowadzającej szkolenia. Koszty takich szkoleń, kursów są niekiedy bardzo wysokie i po prostu firm na rynku MŚP na to nie stać.

Warto jednak pamiętać, że zdobywane przez pracowników umiejętności to nie tylko doświadczenie zyskiwane podczas codziennych czynności wykonywanych w pracy, ale również teoretyczna wiedza zdobywana na różnorodnych kursach i szkoleniach. Gdy pracodawca inwestuje pieniądze w szkolenia dobrych pracowników, zwracają się one w postaci większej wydajności zespołu, co przyczynia się z kolei do zwiększenia obrotu firmy.

Poza tym wysłanie pracownika na kurs może być doskonałą formą motywacji, bo przecież nie tylko pieniądze potrafią zmotywować do pracy na najwyższych obrotach. O wiele bardziej liczy się szczere uznanie i docenienie wysiłku za dobrze wykonane zadanie.
źródło:int
  
Electra05.05.2024 10:37:37
poziom 5

oczka
  
Jolita
11.04.2008 19:14:10
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Administrator 

Posty: 2935 #98637
Od: 2008-2-14
Zgadzam się w zupełności z ostatnim zdaniem. Pracodawca powinien doceniać i szczerze chwalić pracownika za dobrze wykonaną pracę co wpływa na jeszcze bardziej wydajniejszą pracę oraz dobrą atmosferę, niestety większość pracodawców nie potrafi tego robić albo nie chce. Dlaczego? Pewnie powodów jest tyle ile niewdzięcznych pracodawcówsmutny
_________________
Dawniej ludzie wiedzieli mało, ale to "mało" poruszało do głębi ich serca. Dzisiaj ludzie wiedzą wiele, ale to "wiele" porusza ich tylko powierzchownie i karykaturalnie.
  
Magnolia
13.04.2008 18:16:03
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Posty: 405 #99427
Od: 2008-3-27
uważam że pracodawcy nie chwalą pracowników bo ci dzięki pochwale mogliby chcieć się szkolić lepiej wykonywać swoją pracę a przez to być lepszym od własnych szefów a to już jest dla nich niebezpieczne

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » POGADUSZKI » SZKOLENIA PRACOWNIKÓW - INWESTYCJA CZY WYDATEK?

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny


BanMax.com - skuteczna reklama - wymiana bannerowa Najlepsze fora w Sieci!